Účtovná závierka podnikateľov v podvojnom účtovníctve za rok 2011
Dátum: 12.1.2012
Miesto: Trnava, Hotel IMPIQ, B.S.Timravy 2
Lektor: Ing. Ondrej Baláž, Prezident SKAU ( Slovenská komora audítorov )
Cena: | 39,- € za osobu pri platbe bankovým prevodom |
40,- € za osobu pri platbe v hotovosti pri prezentácií účastníkov |
Online registrácia |
Cieľ:
Seminár je určený všetkým záujemcom o účtovnú závierku v podvojnom účtovníctve, cieľovou skupinou sú pracovníci účtovných oddelení, ale aj mamažment firiem. Súčasťou školenia sú písomné materiály.
Program:
- Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve
- Základné právne predpisy
- Zákon č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve a nadväzujúce predpisy
- Predpisy upravujúce účtovú osnovu a postupy
- Predpisy upravujúce postup pri účtovnej závierke v podvojnom účtovníctve
- Prípravné práce k účtovnej závierke
- Kontrola správnosti zaúčtovania otvorenia účtovných kníh
- Inventarizácia
- Doúčtovanie účtovných prípadov bežného roka
- Kontrola účtu 431 – Výsledok hospodárenia v schvaľovaní
- Účtovanie dane z pridanej hodnoty
- Zaúčtovanie účtovných prípadov na účtoch, ktoré nesmú mať konečný zostatok
- Účtovanie tvorby opravných položiek a rezerv
- Prepočet majetku a záväzkov vyjadrených v cudzej mene kurzom NBS ku dňu zostavenia účtovnej závierky
- Účtovanie časového rozlíšenia
- Účtovanie o zákazkovej výrobe
- Oprava nákladov a výnosov minulých účtovných období
- Zostavenie daňového priznania a výpočet dane z príjmov
- Zostavenie účtovnej závierky
- Súvaha
- Výkaz ziskov a strát
- Poznámky ( Nová štruktúra poznámok, ktorá sa prvýkrát použije pri zostavovaní účtovnej závierky k 31. decembru 2011 )
- Zverejňovanie účtovnej závierky
- Diskusia
Časový program:
- 08.00 - 8.30 h – Prezencia účastníkov
-
08.30 - l4.00 h - Odborný program s prestávkou na občerstvenie ( minerálka, káva, čaj , obed )
- 14.00 - 14.30 h - Diskusia
Prihlásiť sa na akciu môžete vyplnením online registrácie alebo telefonicky na čísle 0905 652 031
Uhradiť účastnícky poplatok môžete vložením peňažných prostriedkov na náš účet – prevodným príkazom, alebo vkladom na účet.
Bankové spojenie: VUB, a.s. číslo účtu: 1577515556 / 0200
Pri úhrade platieb za vzdelávacie aktivity prosím dodržujte nasledovné symboly:
-
Variabilný symbol: dátum konania akcie vo formáte DDMMYYYY
( napr: 24.12.2011 – var.symbol 24112011 ) -
Konštantný symbol: 0308
-
Špecifický symbol: IČO Vašej organizácie
V účastníckom poplatku sú zahrnuté štúdijné materiály, občerstvenie a organizačné náklady na zabezpečenie vzdelávacej aktivity
Poplatok je splatný najneskôr v deň pred konaním akcie, poprípade môžete platiť v hotovosti v deň konania akcie pri prezentácii účastníkov, túto skutočnosť vyznačte v prihlasovacom formulári .
Pri Vašej neúčasti na vzdelávacej aktivite poplatok nevraciame, je možné poslať náhradníka.
V prípade nepredvídaných udalostí si agentúra PragmaSys vyhradzuje právo na organizačné zmeny, ktoré budú včas oznámené.
V prípade malej účasti agentúra PragmaSys vzdelávaciu aktivitu odvolá a účastnícke poplatky vráti, alebo oznámi nový termin.
V pípade, že ste u nás už absolvovali ľubovolnú vzdelávaciu aktivitu, alebo prihlásite viac ako troch účastníkov za jednu organizáciu platí 10 % zľava z ceny školného. Zľavy si prosím uplatnite telefonicky