Účtovná závierka podnikateľov v podvojnom účtovníctve za rok 2011

Dátum: 12.1.2012
Miesto: Trnava, Hotel IMPIQ, B.S.Timravy 2
Lektor: Ing. Ondrej Baláž, Prezident SKAU ( Slovenská komora audítorov )

Cena: 39,- €  za osobu pri platbe bankovým prevodom
  40,- €  za osobu pri platbe v hotovosti pri prezentácií účastníkov
Online registrácia

Cieľ:

Seminár je určený všetkým záujemcom o účtovnú závierku v podvojnom účtovníctve, cieľovou skupinou sú pracovníci účtovných oddelení,  ale aj mamažment firiem. Súčasťou školenia sú písomné materiály.

 

Program:

  1. Účtovná závierka v podvojnom účtovníctve
  • Základné právne predpisy 
  • Zákon č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve a nadväzujúce predpisy
  • Predpisy upravujúce účtovú osnovu a postupy  
  • Predpisy upravujúce postup pri účtovnej závierke v podvojnom účtovníctve

 

  1. Prípravné práce k účtovnej závierke
  • Kontrola správnosti zaúčtovania otvorenia účtovných kníh
  • Inventarizácia
  • Doúčtovanie účtovných prípadov bežného roka
  • Kontrola účtu 431 – Výsledok hospodárenia v schvaľovaní
  • Účtovanie dane z pridanej hodnoty
  • Zaúčtovanie účtovných prípadov na účtoch, ktoré nesmú mať konečný zostatok
  • Účtovanie tvorby opravných položiek a rezerv
  • Prepočet majetku a záväzkov vyjadrených v cudzej mene kurzom NBS ku dňu zostavenia účtovnej závierky
  • Účtovanie časového rozlíšenia
  • Účtovanie o zákazkovej výrobe
  • Oprava nákladov a výnosov minulých účtovných období
  • Zostavenie daňového priznania a výpočet dane z príjmov

 

  1. Zostavenie účtovnej závierky
  • Súvaha
  • Výkaz ziskov a strát
  • Poznámky ( Nová štruktúra poznámok, ktorá sa prvýkrát použije pri zostavovaní účtovnej závierky k 31. decembru 2011 )

 

  1. Zverejňovanie účtovnej závierky

 

  1. Diskusia

Časový program:

  • 08.00 -   8.30 h – Prezencia účastníkov
  • 08.30 -  l4.00 h - Odborný program s prestávkou na občerstvenie ( minerálka, káva, čaj , obed )

  • 14.00 -  14.30 h - Diskusia

     

Prihlásenie na akciu, podmienky: 

Prihlásiť sa na akciu môžete vyplnením online registrácie alebo telefonicky na čísle 0905 652 031

Uhradiť účastnícky poplatok môžete vložením peňažných prostriedkov na náš účet – prevodným príkazom, alebo vkladom na účet.
Bankové spojenie: VUB, a.s. číslo účtu: 1577515556 / 0200

Pri úhrade platieb za vzdelávacie aktivity prosím dodržujte nasledovné symboly:

  • Variabilný symbol: dátum konania akcie vo formáte DDMMYYYY
    ( napr: 24.12.2011 – var.symbol 24112011 )

  • Konštantný symbol: 0308

  • Špecifický symbol: IČO Vašej organizácie

V účastníckom poplatku sú zahrnuté štúdijné materiály, občerstvenie a organizačné náklady na zabezpečenie vzdelávacej aktivity

Poplatok je splatný najneskôr v deň pred konaním akcie, poprípade môžete platiť v hotovosti v deň konania akcie pri prezentácii účastníkov, túto skutočnosť vyznačte v prihlasovacom formulári .

Pri Vašej neúčasti na vzdelávacej aktivite poplatok nevraciame, je možné poslať náhradníka.

V prípade nepredvídaných udalostí si agentúra PragmaSys vyhradzuje právo na organizačné zmeny, ktoré budú včas oznámené.

V prípade malej účasti agentúra PragmaSys vzdelávaciu aktivitu odvolá a účastnícke poplatky vráti, alebo oznámi nový termin.

V pípade, že ste u nás už absolvovali ľubovolnú vzdelávaciu aktivitu, alebo prihlásite viac ako troch účastníkov za jednu organizáciu platí 10 % zľava z ceny školného. Zľavy si prosím uplatnite telefonicky

Registračný formulár:

CAPTCHA
Ochrana pred spamovacími robotmi:
Image CAPTCHA
a potvrďte

Prihlásenie

CAPTCHA
Ochrana pred spamovacími robotmi:
Image CAPTCHA
a potvrďte

Počítadlo návštev

TOPlist